Saturday, January 20, 2007

Nintendo Wii

Alla verkar så ensamma. Vill bara samla mina nära och kära på hög och umgås runt tända ljus tills alla känner sig tröstade. Säg till om det finns något ni vill prata om.

För övrigt har jag idag (äntligen) fått hem ett Nintendo Wii. Jim sitter och boxas för fullt och när han är färdig med det tänkte jag påbörja Rayman Raving Rabbids. Vi gick upp klockan 06:30 imorse för att ta oss till Vetlanda innan affärerna öppnade. Det ni. Lena PH och bandy och allt (berättade pappa). Hur som helst. Jim stod i kö (han var den enda där) utanför OnOff i 40 minuter och jag satt i bilen med Jims lillebror Pär som läste gamla snusknoveller för mig. Manliga könsorgan som var som heta ålar och vibrerande kompassnålar och jag vet inte vad. Det var tider det.

Nu ska jag sätta mig och beundra Jims boxande och sedan ska jag skapa en egen karaktär på Wii Sports (en s.k. Mii. Wehe!).

5 comments:

Naradine said...

Avis på din Wii!! Måste ha en jag med.. men innan dess så blir det väll utklassningsmatch hemma hos dig right?! =)

Sofia said...

Självklart! Jag tränar för fullt för att inte skämma ut mig totalt :P

Jo said...

Snusknoveller i Vetlanda låter som något man inte får missa. Finns den kanske med på nån sån där "101 saker du måste göra innan du dör"-lista? Bara att bocka av isåf.

Unknown said...

Inte öva! Fusk!

Sofia said...

Du får väl skynda dig hit då.

Men jag kan trösta dig med att hur mycket jag än övar tycks jag inte bli bättre. Alls.