Monday, September 3, 2007

Hjärnskakning?

Någon som vet hur en hjärnskakning yttrar sig? Jag var och simmade förut och lyckades då simma ryggsim rakt in i väggen (jag tänkte skriva "med huvudet före" men kom på att det oftast är så man simmar ryggsim). Ensam som jag var så låtsades jag som ingenting och fortsatte simma. Nu känner jag mig dock lätt yr, lätt illamående och kanske framförallt- lätt ihoptryckt. Jag vågar inte googla fram ett svar för alltid när jag försöker ställa diagnos på mig själv slutar det med att jag ska dö inom en snar framtid.

Men nog om det. Nu ska jag sätta mig och läsa de första 40 sidorna historia. Wish me luck!

2 comments:

Anonymous said...

Men raring då! Ihoptryckt och allt! Som tur är har jag inte kommit så långt i mitt diagnosställande, så jag kan inte ge dig några oroväckande (eller lugnande för den delen) besked. För övrigt så har jag äntligen lagt din eminenta blogg i mim minneslista, så nu ska den minsann lusläsas! Ses på fredag!

Jo said...

Förlåt, jag skrattade lite.

Vi har rivstartat MKV:n med en hel jäkla bok Habermas. Borgerlig offentlighet, bah! Tack för den, liksom.

Vill också följa till rymdinvasionen, men näverluren ljuder över Dalarna och då är det bara att återvända. Kanske thai nästa vecka? Känns historian som the shit nu eller?