Sunday, May 18, 2008

Högkonjunktur!

Det här är första månaden i mannaminne som jag gått plus. Mina stipendiepengar sattes undan till två olika sparkonton, likaså den senaste lönen. Det enda jag haft möjlighet att spendera är alltså (trots denna månads sjuka inkomst på närmre 20 000) lån och bidrag från CSN. Vanligtvis såhär mot slutet av månaden brukar jag ha fått nalla lite av mina sparpengar för att ha råd med mat men idag sitter jag med 1 200 kronor kvar och jag kan inte förstå hur det gått till. Vad är det jag inte köpt som jag brukar köpa?

Oh well. Jag har ju fortfarande fem dagar på mig att ställa allt tillrätta.
Och har alla utom Elin gett upp hoppet om att jag någonsin skulle våga mig på bloggandet igen?

2 comments:

Anonymous said...

Alla utom jag! Men jag har aldrig gett upp!

AnSa said...

Djungeltrumman går...